UNPERFECTFULGURLZ93

UNPERFECTFULGURLZ93
i'm lonely and tired..i missing you again .. ohh noo ! once again !

Saturday 5 November 2011



INDAHNYA DUNIA created by UNPERFECTFUL GURLZ 93
            Bangun jew tidow, aku terus menunaikan tanggungjawab sebagai seorang muslimah. Mungkin waktu masih terlalu awal, aku pown meneruskan alam mayaku, ha3 aku sambung tidow balik coz hari masih gelap. Sedar-sedar jew, aku bangun kol 7.45 a.m. teruk betowl kan! Hahaha, mase nim larh aku nak melentok habis-habisan. Kemas-kemas ruang tamu, breakfast dan tgok kartun, ayah aku pown datang ke arahku dan suwh aku bersiap cepat. Aku kehairanan lalu beliau jelaskan pihak Perpustakaan Awam Marang menelefon yang aku dapat TEMPAT PERTAMA dalam pertandingan Teka Berat Buku. Owh, aku lupa yang aku kasi no hp ayah aku coz aku kan stay kat asrama. Aku memang ta sangaka aku menang coz aku pakat jawab jew aritu. Tuah aku kowt arini. Aku terkejut lalu g paka baju kurung, loose shawl dan ayah aku anta kat library. Aku cukup tergaman apabila pihak library ucapkan tahniah dan satu hamper besar atas meja kat kaunter tue. Aku tersenyum dan tiba-tiba sorang mak cik library nim suh aku amik gambar bukti aku memenangi hadiah tue. Dia cakap ecop beli Sinar Harian. Aku tersenyum dan malu-malu ntuk amik gambar. Ayah aku pown sampai. Thanks father coz kurangkan sifat malu aku. Balik jewk umah, adik-adik aku terus mengerumuni aku coz di tanganku kana dew hamper. Tengah hari lak, biasa larh wat kije umah dan tanpa disedari abang aku ~Mad Wan~ dan mak sedare aku ~Mok Nor, Uncle Zaidi, Zarith dan Zahra~ sampai kat umah. Happy lorh coz sume anak-anak dye chumell chumell belake. Makan-makan, kami pown bersembang dan aku as happy as a King when my aunt give me a black shawl. Happy yang teramat dan banyak ag tudung yang pakat saut jew (cam tudung Ariani) dye bagi kat aku. Nampaknya men”janguk”lah aku nanti kat hostel. Mood aku petang tue happpyyyyyyy! Malam plak aku continue wat r&d aku yang tertangguh sambil melantak  Pringles potato chips yang aku dapat hadiah tadi. Sampai di sini jerwla blog aku. Aku nak download cara-cara paka loose shawl plak.
YESTERDAY WAS MEMORY..
TODAY IS REALITY..                                                    created by :
TOMORROW ARE FANTASY…                               nurennlleeynnaa    

No comments:

Post a Comment