UNPERFECTFULGURLZ93

UNPERFECTFULGURLZ93
i'm lonely and tired..i missing you again .. ohh noo ! once again !

Saturday 5 November 2011



Awak, saia sukakan awak !!!
               Ketinggian, ke”chubby”an dan ke”hitam manis”an awak sungguh memikat saia. Ntah kenape saia tertarik pada awak walaupown muka awak bekem dan ta pnah senyum kalo jumpe saia. P itu salah saia gak coz ta pnah tegur awak. Saia jealous gilewrs apabila kawan saia selalu tegur dan bergurau senda tatkala awak dan dye bertemu. Saia hanya menjeling dan wat don’t know walaupown saia jealous sesangat. Kata owg len, awak da berpunye p saia x kisah coz saia just minat kat awak dan saia taws kite x mungkin akan jadi kapel. Coz saia da dimiliki oleh seorang insan yang bernama Shariffudin bin Sudin. Saia x mungkin curang kepadanya walaupown saia mungkin memiliki awak. Xde yang bleh paham akan saia selain Shariffudin. Walaupown saia dan Shariffudin pnah 19 kali putus sepanjang percintaan ini, tetapi skrunk kami semakin saling menyayangi. Sukar sesangat saia nak cari seseorunk seperti dye (Shariffudin).
      Saia masih ingat perkenalan saia dengannya. Tatkala saia begitu merindui My BFF yang bwu jew balik dari PLKN, kita mula berkenalan. Adda sibuk bergayut dgn awak dan tiba-tiba Adda mula menghulurkan hfon dye kat saia. Saia mula melayan awak




bersembang walaupown awak sering loyar buruk. 2 3 hari saia bertemu Adda dan we ( Adda and me) hang out, awak sering menelefona Adda. Awak pujuk saia bagi no hp saia p saia berkeras ego ntuk bagi kat awak. Tiba-tiba bf saia (Amirul Syafiq) wat hal kat fb, saia buke wall dye dan saia tgop dye tag sume pic Fitriey. Kami memang pnah gaduh sal minah nim p awak bermati-matian cakap dye just adik angkat awak sehinggalah muncul hari itu. Awak bagi alasan yang ta munasabah kat saia. Awak cakap ayah awak selalu online fb awak p saia ta dapat nak menerimanya. Saia mintak putus dan awak cakap awak terlalu scha yunk kan saia dan awak ta sanggup nak clash dengan saia. Pergi mampuslah dengan ta sanggup awak tue. Akhirnya kite clash. Saia memang sedih p saia dapat harungi hidup tanpa awak.
Dan Adda mule bagi no hp saia kepada Shariffudin. Dye mula menghiburkan saia pada saat-saat saia sunyi. Thanks Shariffudin. Suatu hari, dye ajak saia kapel p saia tolak dan katakan yang saia nim gemokks-debab, rendah dan hitam sangat p dye ta kisah. Akhirnya saia ajak dye jumpe.





Saia pown berbaju kurung dan ditemani oleh Adda. Saia dan Adda tunggu dye kat Masjid Sultanah Nur Zahirah. Akhirnya, saia dapat mcj dan dye cakap dye da sampai. Saya mula tunduk kepala dan Adda melambai-lambai tangan ke arah awak. Berbaju Polo, berseluar Jeans Levi’s dan berkasut hitam dengan menjinjing beg hitam awak berjalan ke arah saia. Kita duduk di pondok masjid dan Adda mula bersembang bersama awak. Saia hanya mendiamkan diri coz saia terlalu gemuruh. Akhirnya awak menghulurkan chewing gum dan meminta laptop saia. Awak berwebcam dan saia hanya tersenyum. Sejam berlalu, Adda dapat panggilan daripada abang dye dan awak terus meluru ke sebelah saia dan ta abis-abis kata saia nim  cantik. Saia malu sesangat dan awak tersenyum melihat muka saia. Saia pown cubit lengan awak, awak hanya membiarkan. Tiba-tiba, abang Adda datang dan mereka mempelawa kita masuk ke dalam kereta dye ntuk ke kedai makan yang berhampiran. Dalam keta lak, diorang x abis-abis mengusik kita p awak tetap menggengam erat tangan saia. Saia tersenyum. Kat kedai makan, awak mengusik saia dan suh saia suap roti canai p saia terus merajuk.




Ha3, first date da  merajuk dan awak pujuk saia. Selepas makan, kita dipelawa ke rumah Adda. Kita just follow diorang dan awak menggengam erat tangan saia. Saia semakin menyayangi awak. Kat rumah Adda, Adda mula menceritakan perhubungan kita pada mak dye dan saia tertunduk. Saia biarkan awak bersembang dengan keluarga Adda dan saia ke dapur ntuk menolong Adda apa yang patut. Selesai jew kat dapur saia terus berada di sebelah awak. Awak mengatakan awak cintakan saia dan saia hanya terdiam. Kita pown minta diri coz abang Adda bersedia ntuk anta awak kat bus stand. Diorang tinggalkan kita kat sana. Saia dan awak berjalan-jalan dan saia membelikan awak topi kaler brown dan awak menyukainya. Tiba-tiba, awak cium pipi saia dan saia tergaman. Nasib baik ta de owg nampak. Awak belikan tudung kat saia. Thank you abang. Kita berpimpin tangan dan mula meninggalkan bus stand coz bas yang awak akan naiki ke Kemaman mulai sibuk. Saia tinggalkan awak dan Adda ambil gambar kita. Sweet, itu kata awak p muka saia x jadi. Hu3, saia bersalam tangan dengan awak dan mula meninggalkan awak. Sedih sangat p saia akur. Saia balik dengan perasaan yang amat bahagia sesangat.




 Malam tue, awak menelefon saia dan katakan saia nim cantik, manis dan awak suka saia sesangat. Saia pown terdiam dan awak suh saia janji supaya saia ta meninggalkan awak walau papepown yang berlaku. Terima kasih Ya Allah kerana kini saia dicintai oleh seorang lelaki yang amat baik pada pandanganku. Kita bergayut sampai saia tertidur.
Keesokan harinya, awak ajak saia berjumpa coz awak cakap awak da ambik results SPM awak dan skrunk awak berada dalam bas menuju ke Marang. Saia mula meminta izin ntuk berjumpa dengan awak dengan mak saia dan saia ceritakan semuanya. Saia ta nak tipu mak saia. Mak saia siapkan bekal ntuk awak iaitu Nasi Lemak (makanan favourite awak) kerana pagi tue mak saia masak Nasi Lemak. Saia ceritakan kat mak saia yang awak suka makan Nasi Lemak. Saia pown ajak ex-bff saia iaitu Diana teman saia jumpa awak. Dengan membawa motow Nouvo, saia anta Diana kat library dulu coz saia harus amik awak bus stop. Awak pown turun dan saia bawak awak ke Petronas ntuk isi minyak motow.





Malangnya, jiran saia nampak kita dan saia just wat don’t know coz saia ta rapat dgn diorang. Awak pown bawak motow tue dan saia  letakkan beg awak atas peha coz ntuk mengelakkan sebarang maksiat yang berlaku. Kita pown sampai library. Kebetulan Diana ajak pakwe dye jumpe. P Diana wat hal ntuk jumpe pakwe dye coz pakwe dye x sesmart yang dijangkakan. Saia terkedu coz saia yang memperkenalkan Iwan dgn Diana p Diana begitu menghancurkan perasaan mamat tue. Papela, sebelum saia anta awak ke bus stop, awak agak badmood coz saia kena balik kol 4.00 petang dan pertemuan kita singkat p saia pujuk awak supaya berikan saia senyuman. Saia bersalaman dengan awak dan terus anta awak ke bus stop lalu bisikkan “Abg, maafkan scha yunk k, papepown scha yunk tetap cintakan abg, dan hati-hati. Sampai umah, terus kol scha yunk k”. Awak bisikkan yang “Abg, ta na lepaskan scha yunk p Abg akur, bawak motow leklop”. Malam tue, awak terus kol saia dan awak katakan yang awak taley lupakan saia. Wajah saia terlalu indah dan saia marah awak coz cakap camtu p awak terlalu berdegil dan katakan yang awak x sabar memiliki saia sebagai isteri. Awak katakan awak mau kita berdua bertunang pada umo 21 tahun. Saia just terdiam.




Adda ajak saia ikowt ke reunion kat KFC Dungun. Saia tanye mak saia p mak x kasi dan suh saia tanye ayah. Mulenye ayah ta bagi p last-last ayah kasi gak. Saia dan Adda naik bas dan turun kat bandar Dungun. Mulenye kami agak takowt coz mamat-mamat mane ntah asyik kacau kami p kami buat don’t know jewk walau pown dalam hati kami ase cam na nangis p kami diamkan aje. Kami pown turun dan kami jumpa kengkawan Adda. Sampai jew kat sane, awak suh tgok kat belakang dan awak bersama Amin sedang menunggu saia. Awak mcj saia “comelnye awek abg berbaju kurung hijau, lebih2 lagi warna hijau tue kaler favourite abg”. Saia pown tersenyum tatkala dye memakai topi warna brown yang saia bagi. Adda dan saia ke arahnya dan kami masuk ke KFC. Awak bagi saia RM50, dan suh saia beli apa yang patut. Saia beli Variety Bucket. Awak dan saia bawak dulang makanan dan kawan-kawan reunion awak hairan camne saia ada. Adda jelaskan yang saia kawan awak dan mase tue diorang ta taws kita nim kapel. Sampai jew tingkat atas, awak plak duduk sebelah saia.






Saia terduduk malu tatkala awak khianatkan saia iaitu awak letakkan sos cili dlm piring saia dengan terlampau banyak. Awak selambe jew cicah sos cili dengan saia. Saia ta taws na watpe p awak tetap cicah gak. Saia marahkan awak p awak katakan bahawa awak nak hebohkan kepada mereka yang saia nim makwe awak coz awak bangga memiliki saia. Mase saia pergi basuh tangan dengan Adda, awak masamkan muka coz awak cakap dew boodark laki tengok jew saia coz saia paka baju yang kainnya jarang p saia pujuk awak. Selesai makan, kite g window shopping kat Mydin. Awak wat lawak nak belikan seluar dalam Spiderman kat saia. Sume tertawa tatkala awak suh kengkawan laki stop bila awak mula memasuki fasa baju dalam dan awak katakan yang “stop, bonggol di depan”. Dalam Mydin, saia ta de peluang na jalan dgn awak, dan awak jealous tatkala kawan-kawan reunion awak meng”usha saia dan lagi awak marah, diorang mintak no hp saia dengan awak. Awak badmood. Pastu kita berdua ke cyber café dan awak men game. Adda dan Amin pown ikowt same. Kita men game dan ianya mampu hilangkan badmood awak. Awak ajak saia ke pantai dan tinggalkan Amin dan Adda di dalam cyber café.




Kat pantai, awak pimpin erat tangan saia dan belikan saia air cendol. Awak suap air tue kat saia ketika kita berjalan. Sweet sangat tatkala awak luahkan ayat-ayat romantic kat saia. Saia rasa dihargai. Awak genggam erat tangan saia dan awak suh saia janji walau papepown yang terjadi, saia taley tinggalkan awak. Saia mengiakan dan saia ucapkan yang saia amat cintakan awak. Air mata awak menitis dan awak katakan yang awak bahagia kapel dengan saia. Awak katakan “terimakasih schayunk”. Awak suh saia ingat tarikh 13 March 2011 iaitu tarikh kita kapel. Saia pown switch on laptop saia dan kita webcam gambar. Banyak sesangat taws. Awak genggam erat tangan saia dan ajak saia ke surau ntuk solat Zuhur. Walaupown awak bukan ustaz, p awak selalu membimbing saia. Pas solat, kite pown balik ke cyber café dan ntuk kedua kalinya, awak sekali lagi cium pipi saia. Saia marahkan awak coz saia ta nak awak buat camtu ag kat public places walaupown mase tue kite tengah naik tangga ke cyber café. Awak janji ta akan buat lagi dan merayu maafkan awak, saia just tersenyum melihat kenakalan awak. Saia dan Adda berat ntuk tinggalkan awak p saia sedar yang saia kena balik. Sebelum balik, saia bersalam dengan awak dan awak katakan yang awak cintakan saia dan makcik kat tepi saia just senyum tengok gelagat awak.



Dalam bas, awak ta abis-abis mcj saia jaga diri leklop dan jangan layan owg laki len kerana awak da terlalukan gilakan diri saia. Saia menyedapkan hati awak yang penumpang da tinggal beberapa owg walaupown mamat kat belakang saia asyik mintak no hp saia. Awak kembali lega dan meminta diri ntuk solat Asar. Sampai jew kat umah, awak terus kol saia. Saia happy coz awak bahagia. Awak katakan yang awak bahagia bersama saia. Kita bergayut hampir dua jam. Awak ta abis-abis puji saia dan saia just  mengiayakan apa yang awak kata kerana awak ta suka saia merendah diri. Saia tertidow dan awak cakap yang saia senyap jew, awak cakap awak boleh bayangkan saia tidow dengan muka yang cute coz awak dengar bunyi saia bernafas. Awak cakap saia gadis yang terindah muncul dalam hidup awak kerana awak da terlalu gilakan saia. Semakin hari saia semakin scha yunk kan awak. Saia da ta jadi playgirl cam dulu. Dulu, kalo owg tanye adakah saia da ade pakwe ke blom, saia selalu cakap saia single. P skrunk da ta cakap camtu, saia mengaku yang saia da berpunya. I’M TAKEN BY YOU, SHARIFFUDIN BIN SUDIN. I’M YOUR’S AND YOU’RE MINE. Thank a lot coz being my lovely sweetheart. ILYSM <3

No comments:

Post a Comment