UNPERFECTFULGURLZ93

UNPERFECTFULGURLZ93
i'm lonely and tired..i missing you again .. ohh noo ! once again !

Friday 29 April 2011

Luka yang membawa kebahagiaan

Kau kata kau telah jatuh hati pada seorang gadis padahal aku di sini yang dalam diam memendam rasa terhadapmu. Apakah aku tidak berkesempatan lagi untuk bersamamu? Kau kata gadis itu manis sehingga kau cair. Kau kata dia seorang gadis yang bersopan-santun. Kau kata dia mempunyai ciri-ciri idamanmu. Betapa terlukanya hati ini. Aku tahu, kau Cuma menganggap aku sebagai sahabat baikmu sahaja. Sahabat tempat kau meluahkan perasaanmu. Aku mengiakan sahaja segala apa yang kau katakan tentang gadis itu. Walaupun aku benar-benar terluka. Kau kata dialah gadis yang sempurna dan tak mun gkin ada gantinya. Kau kata dia bagaikan bidadari lengkapnya. Tanpa ku duga dan ku kenal siapa gadis itu. Kau berkata padaku, bahawa akulah gadis yang kau maksudkan. Alangkah bahagianya hidupku ketika kau berkata sedemikian. Ternyata luka di hatiku membawa kebahagiaan kepadaku. Kini kau bukan lagi sahabat baikku. Tetapi kau adalah kekasihku !!!


No comments:

Post a Comment