UNPERFECTFULGURLZ93

UNPERFECTFULGURLZ93
i'm lonely and tired..i missing you again .. ohh noo ! once again !

Friday 29 April 2011


Rinduku terus membara…NNAA
Abang …rinduku terus membara !!! Rinduku kian menebal … Aku jatuh cinta menatap sepasang matamu kasih !!!
       Terimalah sayangku dan cintaku ini dengan seadanya … Setiap saat dan setiap detik yang berlalu aku tidak pernah lupa padamu dan aku terus berdoa semoga kau senantiasa gembira di sampingku untuk selamanya …
       Kasih …aku sentiasa mengingati kenangan kita … Hatiku terlalu menyayangimu …
       Tapi … apa salahku sehingga kau sanggup menghancurkan segalanya..
Ingatkah kau kasih bahawa segala ungkapan dari bibirmu hanya palsu semata-mata …
Ohh … kenapakah kau terlalu kejam perlakukan aku sebegini ???
Kau bina istana bahagia tapi kau jua yang memusnahkannya !!!!!!!!!!!!!!!
       Aku pasrah !!! Aku bangkit dengan tekad dan berazam untuk melupakan sejarah pahit itu agar terus berlalu …

No comments:

Post a Comment