UNPERFECTFULGURLZ93

UNPERFECTFULGURLZ93
i'm lonely and tired..i missing you again .. ohh noo ! once again !

Friday 29 April 2011


Nukilan Nnaa
Aku sudah tidak mampu lagi. Cukup sampai di sini scha yunk. Cukup untuk semua itu kasih. Cukup! Cukup! Cukup! Aku lelah dan terasa nak mati. Kasih ku semai tiada menjadi. Sayang kuberi kau tolak ke tepi. Cinta kuharap tiada balasan. Begini nasib seorang PENCINTA SETIA ? 12 bulan sudah berlalu. Aku sudah tiada berdaya. Biar kita terus begini. Gembirakah aku untuk ini? Tenangkah perasaan aku ketika mengingatimu? Bersegi mukaku bila kenangan itu menjelma. Ia datang tanpa aku pinta. Apalagi mendengar lagu kegemaranmu. Mengapa sukar untuk aku bakar kau daripada memoriku? Aku tidak mampu untuk menolak rindu ini. Tapi aku juga sudah tiada berdaya untuk teris menyayangimu. Kau mungkin bukan untukku. Kerana itu kau mudah berpaling. Pergilah kepada dia. Aku sudah tidak berdaya lagi. Aku sudah tidak mampu untuk hubungan ini.
Semoga Tuhan mengabulkan doaku untukku terus melupakan dirimu.

No comments:

Post a Comment