UNPERFECTFULGURLZ93

UNPERFECTFULGURLZ93
i'm lonely and tired..i missing you again .. ohh noo ! once again !

Friday 29 April 2011


Yakinku mencintainya !!!
“Jika kau sedang memikirkanku, lupakan seketika kerana berat untukku memikirkannya. Jika kau
Merinduiku, janganlah ketikaku tidak di sisi kerana aku akan lebih merinduimu. Tapi jika itu semua tidak satu
Pun datang darimu, ini bermakna diriku kini dicintai oleh si dia yang begitu dalam mencintaiku”.

Anne : Amin, Anne tawla awak nim encem. Tapi nak melawak ngan Anne pown bertempatlah skit.
        Sejak kecil kita bersahabat, bab cinta nim bukan perkara main-main taw!
Amin : Itu Amin tawla. Kalau tak, takkan Amin cakap! Salah kew kalo Amin mengaku yang Amin
        Memang da lama sukakan Anne? Lagipown da 10 taon Amin pendamkan perasaan nim!  
        Sejak kite kecil lagi taw!
Anne : Hek eleh. Nim mesti kes Nora yang awak gila-gilakan tue skrunk da jadi awek Farhan, kan3?
Amin : Ler..Nora.. dia tue kalo Amin nak, sebelom dia jadi awek si Farhan lagi Amin da dapat!
        Setakat Anne..hok alo! Tak pandanglah!
Anne : Hampeh towl mamat nim! Baru tadi dia cakap dia cintakan kita. memang makhluk “sampah” towl.

         “Kita sering mencurangi diri dua kali tentang insan yang kita cintai. Pertama kerana
Kelebihannya dan kedua untuk kekurangannya”.

Anne : Noraaa, meh la kite melepak!
Nora : Grr..kao memang nak cari nahas dengan aku, pompuan!
Anne : Aku nak mintak nasihat la!
Nora : Apa?
Anne : Apa harus aku bwat, Nora? Aku rasa macam mimpi lak dia luahkan perasaan camtu.
        Selama nim aku cuma taw dia memang sukakan kau. Tapi…
Nora : Btowl ke dia cakap dia sukakan kao? Bila? Nim da bagus! Ummpphh! Scha yunk Anne!
        Kaolah penyelamat jiwaku yang berbagi dua nim. Akhirnya dia mengaku gak.
Nora : Akhirnya aku da pasti siapa untukku. Urrmmmuuuaaaccchhhh!!!
Anne : Kao apasal? Sudahlah Nora! Jangan nak melawak dengan aku. Orang cantik cam kao
        Nim di-reject Amin? Sedih aku dipermainkan camni.
Nora : Woi! Pompuan!
Anne : Kau nim sengaja nak lepaskan peluang kew?!!
Nora : Hmm…
Anne : Jadi..serius kew selama nim dia memang memendam perasaan kat aku? Tatao la plak.
        Tapi..aku peliklah. Kalo kao suka dia, naper kao terima Farhan? Kao..
Nora : Amin bagi taw aku yang Farhan da lama sukakan aku. Masa tue baru aku taw, Amin xde
       Hati dengan aku. Memandangkan Farhan memang encem, aku ok jep. Ingatkan boleh
       Bwat Amin jealous. Tapi..

         “Saat kamu berkata untuk meninggalkannya. Mungkin dia akan pergi meninggalkanmu
Sesaat. Memberimu waktu untuk menenangkan dirimu sendiri tetapi pada saat-saat itu. Hatinya
Tidak pernah meninggalkanmu dan sewaktu dia jauh darimu. Dia akan selalu mendoakanmu dengan
Air mata”…

Amin : Aku da cakap dah, Farhan! Tapi dia tak caye. Aku tak faham btowl sikap dia tu. Nak kata
        Da ada 4we, mustahil! Da bertahun kite bersahabat, takkan bab tue pown nak berahsia.
Farhan : Korunk da kenal sejak kecil kan, Amin? Memang teruk la kalo kao tatao yang dia da ada
          4we. Nim bukan pasal dia la, nim pasal kao. Mane dia tak confuse, time aku bercouple
          Dengan Nora baru ler kao terhegeh-hegeh nak luahkan feeling kao yang da berkarat tu.
          Kalo aku jadi dia pown aku tak percaya. Tapi Amin, jangan la putus asa…
Amin :  Mustahil !!! No way !!!
         Aku akan terus berusaha bwat dia yakin yang aku benar-benar serius nakkan dia. Bukan
         Sehari dua aku pendamkan perasaan nim, semenjak dia berhingus lagi! Mak bapak kitorunk
         Pown da berangan-angan nak satukan kitorunk.
Amin : Akulah menantu yang paling sesuai ntuk mak bapak dia, dunia dan akhirat!
Farhan : Teruskan usahamu, Gaban! Aku tetap sokong kao dari belakang biar pown hati aku
          Remuk sebab gadis yang kucintai kini milik sahabatku sendiri. Aku redha!
          Memang bukan jodoh aku. Pergghh! Ayat..terlebih suda!
Amin : Weih! Apa kao merepek nim, hah? Kao kata da lupakan dia? Nora pew citew?!!!
        Camne kao bleh suka kat Nora hah? Padahal setaw aku, kao gilakan Anne.
Farhan : Nilah bukti CINTA itu BUTA. Aku sendiri pown tak faham asalnya. Falsafah
         Kita dulukan sama “cantik tak bermaksud sempurna”. Tapi bila semakin
         Mengenali Nora, lain plak. Aku rasa serasi btowl dengan dia..sampai aku lupa
         Yang aku pernah gilakan Anne.
Amin : Tapi aku…
Farhan : Sudahllah, Amin…jangan nak bwat muka sambal! Anne pown suka kat kau.
          Aku pasti !!!

         “Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintai diri kita tetapi lebih
Menyakitkan adalah mencintai seseorang dan tidak pernah memiliki keberanian untuk mengutarakan
Kepadanya”

Amin : Anne! Tungguuuuu!!!
Anne : Sudah!
Amin : Anne! Dengar la cakap Amin nim!!! Tunggu la sekejap, Anne! Amin serius nim!
Anne : Tak mahulah!
Amin : Habis? Apa Amin nak bwat?
Anne : Cukuplah, Amin… bukan Anne tanak, tapi Anne tak yakinlah. Biar pown Anne
         Memang sukakan Amin..
Amin : Soal perasaan dan cinta nim bukan hal yang bwu berlaku semalam, Amin. Dah lama!
        Sepanjang tempoh tu, Anne dapat rasa perasaan nim tak pernah padam.
Anne : Tapi dalam masa yang sama, Anne tak pernah berharap ia jadi kenyataan.
         Tak pernah terfikir langsung. Tapi…bila ia benar-benar jadi kenyataan,
         Anne rasa lain lak.
Amin : Kalo camtu, apa kata kite lupakan jep hal tue? Yang penting sekarang kita
        Berdua pown da taw apa yang pernah kita luahkan. Paling utama, kita terus
        Bersahabat. Okay?
Anne : Hmm..bagus gak cadangan tue. Sekurang-kurangnya Anne takda la rasa
        Tertekan sangat. Tapi Amin mesti ingat taw, Anne akan cintakan Amin
        Sampai akhir hayat Anne.

         “SAHABAT adalah yang terindah pernah kita miliki dan yang terbaik boleh kita jadi…”
SAHABAT umpama harta bernyawa yang paling berharga dan jika kita memilikinya biar pown satu,
Kita sudah memiliki salah satu hadiah yang tak ternilai harganya dalam hidup”

>Friendship is more powerful than love !!!
>Nothing is precious but friendship !!!

Nnaa NnaaNnaa…
No Honey..No Money..No Funny..
No Hubby..No Chubby..No baby..
Single is simple..Couple is trouble..
                          versus
Single is trouble..Double is better..
    

      

      

No comments:

Post a Comment